/ > Off-topic > Profiler > Reply

Posta ett svar

Användarnamn:

Lösenord:
Ämne:
Meddelande:
förhandsgranska posten
Länka automatiskt URLs: Lägg automatiskt till [url] och [/url] runt internet addresser.
Koppla bort smileys i den här posten

Tråd Historia Visa äldst förstVisa senaste först
Postad av hEcYh00k

Ja det är faktiskt på gång,,, + lite andra nya saker :)
Postad av kritte

Hur går det för er? Ska ni fixa någon standard mall till profilerna?? Det är ju många som bara reggar sig och skriver ingenting alls nästan.

/C
Postad av
'
Det verkar funka bättre nu, jag får mina uppgifter till mailen men jag får fan inte logga in. Jag ska göra ett par försök till, jag hör av mig.
Postad av hEcYh00k

hmmm,,,,,

Jag reggade nyss en helt ny profil och det funkade utmärkt. :)

Du finns redan tillagd med mailen bargis83hotmail.com , testa att ta glömt lösenord. Annars kan vi testa att ta bort dig så får du försöka igen.

Det finns med mycket folk på listan som tydligen inte har loggat in och fyllt i info om sig, eller så strular det, men då borde ju flera ha sagt till om det.....

Så om det är fler som har problem med profiler så får ni gärna skriva det här så att vi kan fixa det.

Men för oss funkar det fint iaf :D :D :D
Postad av Dekal racer
Tack
Det vore bra, man tackar.
Postad av peterpops
hmm...
det låter väldigt skumt det där, det borde ju komma något mail. Jag ska försöka fixa ett konto åt dig, som jag skapar manuellt, jag återkommer..
Postad av Dekal racer
Profiler
Jag har provat att registrera mig på profiler varje dag nu tror jag, men jag får aldrig något mail.

Vad är fel?
Showing 7 last posts, to view the whole thread click here

Open Bulletin Board 1.0.0 Release Canidate 2
© 2001 Iansoft Enterprises