/ > Off-topic > Kebab! > Reply

Posta ett svar

Användarnamn:

Lösenord:
Ämne:
Meddelande:
förhandsgranska posten
Länka automatiskt URLs: Lägg automatiskt till [url] och [/url] runt internet addresser.
Koppla bort smileys i den här posten

Tråd Historia Visa äldst förstVisa senaste först
Postad av kritte
Kebab!
Såg på omröstning om vilka som har bäst kebab och till på köpet såg jag att Billy Boys leder! Fan...det enda positiva med det stället är att man får mycket. Det är inte jättegott, kläderna luktar äckligt efter att man vart där, golvet är halt av allt fett och det är inte särskilt schyst inredning!...Nä

Den godaste kebaben som jag har ätit får man på Phoenix och Kebabhuset. Dock får man lite mindra mat men det får man stå ut med. Kebabhuset är klart fräschaste stället men Phoenix är iallafall bättre än Billy Boys. Bojkotta Billy Boys för fan!!

/C
Postad av saab_danne
eyyyyyy
jag är på din sida kritte..jag är fan less poå bonkan phoinix är det godast på och man får röka inne det känns så jäla skönt...
Postad av mattiaz

det är rätt kritte bojkotta billy boys usch gilla phoenix det är helt klart godast där
Postad av hEcYh00k

så fel ni har,,,,
Postad av Robban
En tallrik med flott
La Luna är väl inte så tokiga heller. Bara man inte äter där. Litet, trångt inte speciellt mysigt och dåliga stolar, men de har de klart bästa kebab i bröd i stan. Som att bära hem en bebis i famnen.
Postad av kritte

Jo..juse de..jaag glömmde LaLuna..Har käkat där en gång och det var jäkligt gott och mycket också..Tycker det är rätt ser hyfsat schsyt ut där inne också...Det är nog det bästa ställer ändå
Postad av peterpops
Roma
har annars skapliga kebabpizzor...

Postad av FreZZe

Phoenix är klart bäst i E-tuna, i alla fall utav dem ställen jag testat...!

Postad av orko
Sämst

All kebab i Sundsvall är totalt kass.
Men jag gillar jordgubbar på sommaren.
Postad av filling
Eleonora...
Det finns ju Eleonora...
Ligger vid RC HOBBY typ...
110 gånger högre standard där inne, å så va kebaben riktigt jäääla god asså... Ni måste testa att gå dit asså...
Showing 10 last posts, to view the whole thread click here

Open Bulletin Board 1.0.0 Release Canidate 2
© 2001 Iansoft Enterprises