| Tråd Historia
|
  |
|
| Postad av hEcYh00k |
Borde man inte kunna placera / skydda kylaren lite bättre inför ett rally med SNÖ ?
Tycker man såg titt som tätt att de blev igentäppta med snö och bilarna sacka ihop,,,,
Samt att Rådström hade lite svårt att hålla sig på vägen,,,,
Tycker lite synd om den andra svensken, Kenneth eller vad han heter? Som låg 5 eller var det ännu bättre? Fram tills sista sträckan när skodan pajja för honom,,,,
Ps.såg bara på tv  |
| Postad av saab_danne |
nja flopp som flopp...
men det var inget riktigt vinterrally..
det var närmare 3+ på lördagen och lte små slaskigt...
men ingen kan rå på modernatur...
/danne -snäppet högre upp |
| Postad av FreZZe |
Tjena... Vad jag har uppfattat det som, så blev Rallyt en "flopp" i år!?Dåliga vägar, dåligt väder o.s.v... Nu var jue inte jag där och kollade live så jag kanske inte ska säga så mycket!
Men jag var uppe förra året och då var det canon väder, var jue rena drömmen att få vara där då =))
Var det många här i från som var uppe o kollade?
Mvh/F - Sist men inte minst... |
| Postad av turbo-robert |
nu är det väldigt nära. |
| Postad av saab_danne |
ja det får vi hoppas att den gör...
för på torsdag bär det iväg till hagfors...
det kommer att bli en hård helg...
/danne |
| Postad av hEcYh00k |
Hoppas snön ligger kvar till svenska rallyt nu bara,,,,,, |
| Postad av peterpops |
låter jättebra det. Då hoppas vi verkligen att bilderna skickas in till oss under måndagen redan då kanske. |
ja han har digitalkamera så han ska väl ta några kort. det brukar varea jag som har hand om kameran . brukade ta kort och filmer när han körde rally. så bilder ska väl finnas på måndagen |
| Postad av peterpops |
okej. synd att det inte fanns någon digitalkamera i din närhet. Fast vi kanske kan hoppas på din kompis foton då.. |
jag har ingen kamera men min polare skulle eventuellt ta med sin kamera |
| Postad av peterpops |
har du kamera med dig? Har du kameran med dig? isåfall så är vi väldigt sugna på att få bilderna så vi kan lägga upp dem.
Hoppas på att du har eller kan låna digitalkamera, finns den möjligheten? ( |
ok vi åker upp fredag morgon och ska sova över. får se vilka sträcker det blir |
| Postad av saab_danne |
fredrikbergssträckan går två gånger..
påfredagen så är det sträcka 4 och på lördagen så är det sträcka 7../danne |
| Postad av FreZZe |
Jo, det var väl tänkt att man skulle dit! Men allt "klatchade" inte så jag får bli hemma i år, men nästa år då ska jag upp! Har jue en stuga i närheten utav det så det får bli den man sover i...!
M.v.h/FreZZe |
klart man ska upp. åker up på fredag förmiddag och åker hem på söndagen. fredriksbergssträckan viket sträck nummer har den? |
| Showing 15 last posts, to view the whole thread click here |